30 Mart 2012 Cuma

Mutlu Ol :))


      Mehabalar:))

Çokca zaman önce bir blogda okumuştum. Anneye soruyorlar;

Büyüyünce çocuğunun ne olmasını istiyorsun?

Anne "mutlu Olmasını" istiyorum diye yazmıştı:) Onu olsun bunu olsun ya da x hanım, y Bey den önce olmasını istediğimiz şey aslında "mutlu olması" değil midir:))


Yüz binlerce kere söyleyebilirim, yazabilirim bunu...

Mutlu insanın,


Kıskançlıkla,
kötülükle,
fesatlıkla,
ara bozmayla,
ukalalıkla,
özellikle bir insanı kırmak ve
hava atmayla işi olmaaaaazzz :))

Zaten mutludur...

ve mutlu olmak zor iştir.
Yetinmek zor iştir...

Ama sizler mutlu olmayı başardığınız zaman kim tutar sizi:))

Ben de Allah nasip eder de bir gün bebeğimi kucağıma aldığım zaman onun gelecekte sadece
"ÇoooOooOok Mutlu olmasını" isteyeceğim:))


Ben bir de 
 İsim Didikle diye bir site keşfettim.:)) Oldukça gereksiz ama eğlenceli:)))

Örneğin benim adım Çiğdem:)
Bakın aşağıda ismim ile ilgili gereksiz ama eğlenceli bilgiler var:)))



ÇİĞDEM Türkiye'de en çok kullanılan 64. isim (... 62. engin, 63. barış64. çiğdem, 65. erdal, 66. seda, ...). Ülkemizde yaklaşık her 387 kişiden birinin adı ÇİĞDEM ve ismin yaygınlık oranı binde 2.58.
ÇİĞDEM adının yaygınlık oranının Türkiye'nin resmi nüfus sayımı sonuçları ve günlük ortalama nüfus artış hızına orantılarsak ülkemizde 30-03-2012 00:01 itibariyle yaklaşık 195,142 kişinin isminin ÇİĞDEM olduğu ve ÇİĞDEM isimli kişi sayısının her yıl ortalama 3067 kişi arttığı tahmini yapılabilir.
ÇİĞDEM adının Amerika Birleşik Devletindeki yaygınlık oranı ise bir milyonda 2.85 civarında ve bu hesaba göre ABD'de yaklaşık 895 ÇİĞDEM yaşadığı tahmin edilebilir. ABD'nin nüfus istatistikleri dikkate alındığında Amerikada ÇİĞDEM sayısı her yıl 7 kişi artıyor.
ÇİĞDEM Türkiye'nin en yaygın 64. ismiyken, Amerika Birleşik Devletinde en yaygın 64. ad ise Keith ismi. ÇİĞDEM adının yakın kullanım oranına sahip diğer Amerikalı isim kardeşleri arasında 62. Jean 63. Jonathan 64. Keith 65. Karen 66. Walter isimleri de sayılabilir. "İsmiDidikle.com'dan alınmıştır" yazılarak ile bu ilginç, doğru ama gayet de gereksiz bilgi serbestçe dağıtılabilir ve kopyalanabilir.


MUtlu kalın Çiçekli kalın efendim:)
Sevgileimle:)))


13 yorum:

  1. Valla en güzel dileği dilemiş, mutlu olsun...mutlu olmak hayatta amacımız bu olmalı...o site çok ilginç geldi bakacağım hemen:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel anlatmışsınız bende bir anneyim ve kızım kreşe gidiyor kreş toplantısında da bu soruyu sordular ve bende mutlu olması cevabını vermştim daha ne isteyebilirimki sağlıkla birlikte mutluluk sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş canım . Haklısın mutsuz insan bu duygusunu bastırmak için dedikodu , kıskançlık gibi şeylerin ardına sığınır . Ben de aynı fikirdeyim . Çocuğumun önce mutlu olmasını isterim , devamı zaten gelir .
    Teşekkürler , sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çocuklarımıza öğretilecek en önemli hayat felsefesi, ben de hep söylerim kızlarıma insan kendisi ile hep barışık olmalı ve bir şekilde mutlu olmayı bilmeli, mutlu olmamızı gerektiren o kadar çok şey var ki, sadece biraz düşünelim...

    YanıtlaSil
  5. Hepsini yapıyorum da televizyonu atamıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. ne kadar doğru.. çocuğum herşeyden ama herşeyden önce,herşeyiyle çoookkk mutluu olsunn..Seninde herşey gönlünce olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. evet evet kesinlikle mutlu ailede çocuk mutlu olur:)
    mutluluklarımız daim olsun:)

    YanıtlaSil
  8. BENCE DE TÜM ÇOÇUKLAR MUTLU OLSUN...BENDE BEBEĞİM OLDUĞUNDA ÇOOOK MUTLU OLSUN İSTİYORUM..YEGENİM EGE ÇOOOK MUTLU OLSUN İSTİYORUM:)) SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  9. Sevgili çiçeklendim, nerelerdesin, umarım herşey yolundadır...
    bende bir ödülün var, almaya gelirmisin :))

    YanıtlaSil
  10. Canım nerelerdesin inşallah sorun yoktur sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. cok guzel bı yazı olmus severek okudum ellerınıze saglık :)

    bu arada blogumda 3 kısıye ıstedıklerı ayakkabıyı hedıye edıyorum :) cekılısıme beklerım :) sevgıler :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil
  12. vallah ana sayfadaki üç postu okudum öyle iyi geldi ki,buran buram pozitif enerji aldım :) Demek hemen hemen ezbere bildiğim şiir(nereden biliyorsam :)) Bedri R.Eyüboğlu'na aitmiş :) İsmididkle sitesini çokk önceden biliyorum,çok keyifli gerçekten.Ve iyi ki tekrar yazmaya başlamışsınız :)

    YanıtlaSil