4 Şubat 2012 Cumartesi

Mutlu Hafta Sonları

Seviyorum
Köpüklü türk kahvesini. Yalnız değil de dostlarımla, sevdiklerimle içince:)

Elimden sıkıca tutup yürümeye başlarsa o, tüm dünyayı yürüyerek gezebileceğime inandığım adama bayılıyorum:)

Eskiyi seviyorum.
Eski arabalar, evler, dergiler, kitaplar...
Hepsinin hikayesi var duyabilene:) 

Dar ve eski sokakları da çok seviyorum :)

Büyükçekmece sahili başkadır.
Havası başkadır.Suyu başka...
Nezihtir.Özeldir.Çok severim.

Bu ev de Çekmece sahilinden:) Ne kadar da güzel değil mi?

Büyük çekmece'ye ilk taşındığımızda "İstanbul" tabelaları vardı. Çok şaşırmıştım. Daha çok yazlık olarak kullanılıyordu.
Şimdilerde Beylikdüzü ve Büyükçekmece
dipdibe apartmanlardan, gürültüden sıkılan insanların kaçış yeri oldu.

Çok alıştık buralardaki sakinliğe...

Seviyorum buraları çookk:))


Bu hafta çok güzel ve beni çook mutlu eden bir haber aldım.Efendim ailemize bir birey daha katılıyor:) Çok sevgili kuzenimin bebekleri olacak:))Allahım tüm isteyenlere versin:)
Mimiminnacık bir birey:)

Ne güzel değil mi?
Aile oluyoruz.
Biz küçük bir çocuk iken büyüyor,evleniyor ve anne ve baba oluyoruz.
Yepyeni ünvanlarımız oluyor:)

Bu arada güneş yüzünü gösterdi ve kemiklerim ısındı resmen:)Kış güzel ama...

İlk bahar ve Sonbahar çok daha güzel:)

Huzurlu, mutlu bol güneşli bir hafta sonu diliyorum herkeslere
Çok sevgilerimle:)))






3 yorum:

  1. annenin ellerine sağlık, nasıl da güzel işlemiş, bence kullanarak onların değerini arttırmalısın, çok güzeller...
    Yeni bebek haberi de çok hoş, herkese şans getirsin, sağlıklı bir bebek olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Ankara'nın ayazından ve beyazından oaralar gidip gelmek iyi geldi, Oysaki haftasonu planımda sıcak evimden hiç çıkmaycam demiştim:) Birde kahve içmeli, fal bakmalı, teşekkürler, çiçekledin vallahi beni:)

    YanıtlaSil