11 Şubat 2012 Cumartesi

Kızarmış Mantar

Merhabalar
Bu akşam biz kendimizi mantar ile şımarttık. Bu şekilde mantar kızartmasını ilk olarak Derya Ablada gördüm.Pratik ve lezzetli olacağını düşündüm bir mantar sever olarak:)

İçindekiler
400 gr mantar
tuz
karabiber
kırmızı biber
köri
2 yumurta
galeta unu

2 yumurtamızı çırpıyoruz baharatlarımızı ekleyip,temizlediğimiz mantarları önce yumurtaya sonra galeta ununa batırıp kızartıyoruz:) oldu bitti bu kadar:)Çıtır pane harcı ile de süper olur bence:)Ben mantarlar kızardıktan sonra üzerine rendelenmiş kaşar koydum harika oldu.

Yanına da tavuklu makarna yapmayı tercih ettim.Tavuğumu kızarttım. Makarnamı haşladım.Mis gibi oldu miss. Eşim çok beğendi.

Pratik ve hazırlaması kolay:)

Pazartesi yüksek lisans için gidip ders seçmem gerekiyor. Umarım bir aksilik çıkmaz.

Ne olacak ne bitecek çok merak ediyorum.

Dün benimle alakalı olmayan ama beni çok sıkan bir haber aldım.Üzüldüm.Çok üzüldüm.Kimseyi aramak istemedim. Konunun ne olduğunu da paylaşmak istemiyorum.Dünden beri de aklımdan çıkmıyor.Nasıl olur nasıl olur diyorum.Para kazanmak için insanların duyguları da harcanabiliyor demek ki...

Çok hassas ve ciddi bir konuda ancak %100 emin ise insan bilgilendirme yapar benim bildiğim.

Umut
landırmaz, Heveslendirmez...

Ama

Benim "
umut"um sonsuz...Bazı şeyler zamanı gelmeden olmuyor işte.Evet dört gözle bekliyoruz...Sabır...

Olacak...Zamanı gelmedi...İşte o gün,

"Karanlık aydınlığa kavuşur elbet,siz o gün bayramı kutlamayı görün"
Efendim, hayallerimizin gerçekleştiği,yüzümüzün güldüğü bir hafta sonu diliyorum.Bir birimizden dualarımızı eksik etmeyelim.

Kalbimizdeki umut, kalbimizden taşsın çepeçevre çevrelesin bizi.
Sınanıyoruz bir şekilde...Allah sizin gönlünüzden geçenleri en iyi bilen,gönlünüzden ne geçiyor ise bir an önce kavuşmanız dileğiyle...

Çok sevgilerimle...



21 yorum:

  1. Hiç bilmiyordum hatta ve hatta düşünemezdim bile...o kadar güzel görünüyorlarki muhakkak denemem lazım:)ellerine emeğine sağlık,bu arada ders seçiminle ilgili kolaylıkşar ve başarılar dilerim.Seni üzenle ilgili de umuyor ve diliyorum gönlünden geçen olsun:) yazının sonundaki güzel dilekler için teşekkürler...her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  2. kumanda paneli nden;okuma listesi"öğeler" bölümünde bu son yazını göremiyorum:(

    YanıtlaSil
  3. Ben de anlamadım ki bir ayarı mı değiştirdim acaba bilmeden?

    YanıtlaSil
  4. nice to be here ciceklendim.blogspot.com blogger found your site via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer best backlinks Take care. Jason

    YanıtlaSil
  5. mantarı çok severim. hele kızarmışını düşünemiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. öncelikle o tabaktakiler çok güzeller ellerine sağlık.
    umarım herşey senin istediğin gibi gelişir ve sen mutlu olursun.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Mantarı bend ekızartırım böyle gerçekten nefiss olur nefisss..
    Ellerine sağlık canım..
    Ayrıca mim içinde teşekkür ederim canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım.Mantarlarda makarna da çok güzel görünüyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Canım ben seni url ile izlediklerime eklemiştim bugün farkettim ki 3 gün önceki yayının görünüyor.Şimdi ordan iptal edip izlediklerim'den izlemeye alacağım.Aynı sorun Ferkay'da da var.Yayın koyduğunu tesadüfen farkettim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. makarna en sevdiğim yemek!!her çeşidini çok severim,zaten evde en sık makarna pişer:)elinize sağlık afiyet olsun

    YanıtlaSil
  11. Bir sıkıntı var ama çözemedim ki ben
    :(( neden gözükmüyor güncellemelerde..

    YanıtlaSil
  12. Mantarın her halini seviyorum ancak ev halkı yemiyor:/

    YanıtlaSil
  13. Ben diğer yöntemle de denedim (ben seni ana sayfamda takip ediyordum)olmuyor.Dört hafta önceki Nana Company görünüyor.Güncellenmedi daha önce url ile takip ediyordum.Bugün izleyici oldum gene olmadı.Bilgin olsun:)

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım bende bayılırım mantara her halini yerim..
    afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  15. mükemmel olmuş canım ya ellerine sağlık, çok nefis görünüyor:) ben zaten bayılırım tavuk mantar makarna aynı cümle içinde geçmesi bile iştah açıcı:))

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar guzel olmus, ellerine saglik. Hersey harika gorunuyor :)

    Sevgi ve selamlar, sevgililer gunun de kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  17. manzara muthissssssss
    ellerine saglik
    bahceme caya beklerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Canım kaç gündür bakamıyordum dene
    yip beğenmene çok sevindim.Ellerine
    sağlık sunum süper öpüyorum.

    YanıtlaSil
  19. mımmm herşey çok güzel ,ellerine ve gönlüne sağlık

    YanıtlaSil
  20. eline saglık canım çok güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  21. Canım,ellerin dert görmesin,çok lezzetli görünüyor,yiyenlere afiyet olsun,sevgilerrrrr....

    YanıtlaSil