1 Ocak 2012 Pazar

Yılbaşı Yemeği ve 2011 Özeti:)




Bir yıl daha bitti. Bu yıl benim için, ailem için ilklerin yaşandığı güzel bir yıldı. Kınalandım :) Hayatımın aşkı ile evlendim:)
Beraber Antalya'ya uçtuk:)

Van için Rock gibi süper bir organizasyona dahil olduk.İlk kez arkadaşlarımızı evimizde ağırladık. 2011 yılında da onlarla muhteşem zaman geçirdik:)
Tabi ki de Sultan Ahmet'i ihmal etmedik :) Sayısız defa bahçelerinde koşuşturduk:)


Küçük İskender imzalı bir kitabım oldu:)) Çok ama çok sevdiğim , yaşadığımız dönemin en iyi şairi..Özellikle de bu şiiri... Biraz bunalımlıdır ama hangimiz değiliz ki:)

Bana göre en iyi kitabı..Siz de okuyun olur mu :)
Masamıza gelince :)) Bu çiçekler çeyiz sandığımdaydı artık farklı amaçlar için kullanıyorum :) Güzel de oluyor.
PATATESLİ YUVARLAKLAR :)
   Soframıza renk katan eşim tarafından da çok beğenilen bu yuvarlakların içinde;
  • 3 adet orta boy Patates :)
  • 1 yumurta
  • Peynir
  • baharatlar
Var.Patatesleri haşladım. Haşlandıktan sonra içine peynir koydum ve soğumaya bıraktım. Soğuduktan sonra içine 1 adet çiğ yumurta kırıp iyice karıştırdım. Yuvarlak şekil verip yarım saat buzdolabında beklettim.Buzdolabından çıkartıktan sonra üzerine yumurta sarısı sürüp 180 derecelik fırınımıza 15 dk (üzeri kızarana kadar) beklettim. Sunumda şık olsun diye sumak sepiştirdim üzerlerine. Nefis oldu. Kahvaltıda, faklı iç malzeme ile de denenebilir:)
Kırmızı sen ne güzel bir renksin:)


PEYNİRLİ PASTIRMALI BİBER

Hem pratik, hem kolay, hem sunumu güzel:) Ortadan ikiye böldüğüm biberlerin içine kaşar peyniri  koyup üzerini pastırma ile kapattım. Yine 180 derecelik fırına verip 15 dk sonra çıkardım. Muhteşem oldu. Real'den çok güzel görünümlü Meksika biberi aldım:) Allahım nasıl bir acı:) Biberleri yıkarken bile acısı boğazımı yaktı ki acıyı çok severim ben...Çok çok acı severseniz deneyiniz:)

MİLFÖY HAMURLU PEYNİRLİ MANTARLI BÖREK

Milföy hamuruna bayılıyorum..Leziz ötesi:)İçine neler koydum :)

  • Bir paket (400 gr) Mantar
  • Biber
  • Çok az Meksika Biberi:)
  • Tereyağ
  • tuz
  • baharat



Mantar ve biberleri rondodan geçirdim. Yağ koyduğum tavamıza attım:) Miss gibi olduktan sonra az tereyağ koydum. Milföy hamurunun içine önce peynir sonra da sotelenmiş malzememizi koyup 180 derecelik fırınımızda 25 dk üzeri kızarana dek beklettim. Elbetteki fırına vermeden önce üzerini yumurtalamayı da unutmadım :) Milföy hamuru ile ilgili aklımda çok çılgın planlar var:)

Tadı lezzeti çok güzel oldu. Hatta eşim içinde kıyma var sandı :) 
Karnı çok acıkan eşim Fotoğraf çekmemi birazcık engellese de :) (bir o tarafa bir bu tarafa:)) Güzel kareler oldu sanırım:)

Romantik yılbaşı soframız

Güzel bir yılı geride bıraktık:) 2012, 2011 i aratmayacak güzellikte geçsin inşallah :)

Çok şeye ihtiyacımız yok, sevgiden, aşktan, huzurdan başka...
Öyle özel ve güzelsiniz ki...Haydi kendinize gülümseyin :)


Sevgilerimle...



6 yorum:

  1. 2012'de de her şey gönlünce olsun.Çok güzel bir yılbaşı sofrası olmuş.Kırmızı ile yeşil zaten çok güzel kontrast sağlıyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:) Bir şeyler yapmaya çalışıyorum ben de :) Beğenmenize sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. of of of...ne güzel, ellerine sağlık, afiyet olsun,mutluluk ve sağlık hep yanınızda olsun...
    Patatesleri ben de denemek istiyorum :))
    Yazmış olduğun yorumlar için de ayrıca çok teşekküe ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sizin de.. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. ama ben sana bayıldım..ne güzel bir blog.. ne güzel bir kalp var sende...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim:) Çok sevindim:))

    YanıtlaSil