10 Ocak 2012 Salı

Nana Company Bayıldım Sana:)

Nana Company, Amy'ye gerçekten bayılıyorum. Hele de  uzun uzun yaptığı işi fotoğraflayarak anlatışına:)
Kırkyama:) Çok küçükken anneannem çok yapardı. Eskiden annemlerin  elbiselerini de  o dikermiş. Artan kumaşları değerlendirmek için  yaptığı kırkyama örtüler hala evimizdedir:)Zaten eski kadınların hepsi dikiş dikmesini,tüm kumaşların isimlerini,altını çizerek söylüyorum, dans etmesini, adab-ı muaşereti çok iyi biliyor.Biz yeni nesil sınav, okul,kariyer,iş derken bu saydıklarımı birazcık atladık.Öncelikler değişti.Hepsine birden vakıf olmak zor.Ama gezdiğim diğer bloglarda bu işin hakkını veren gençler de var.Seviniyorum böyle olunca. Ucundan yakalamaya çalışıyorum ben de:)
Tabi ki de tüm bunları yapabilmek için vakit de gerekiyor. Cumartesi çalışmadığım bir işim olsun istiyorum :)Bir de işim evime yakın olsun.Öğrencilik hayatımda da, iş bulup çalışmaya başladığımda da hep "işi evine yakın olan mutludur." demişimdir.Ama hep uzak yerlerde çalıştım :)Mutluyum tabi ki de işimde ama birazcık daha yakın olaydı ne olurdu:)


Bu proje ile defter kaplanabilir. Kitap kaplanabilir.Ne kadar da şık olur.

Bu tarz el emeği, göz nuru ile yapılmış çalışmaları gördüğümde kendime yapayım değil de "yapayım da birine hediye ederim " diyorum. Çünkü saatlerce uğraşılarak yapılmış, emek harcanmış her çalışma benim için çok değerli.Böyle bir defter projesini de yapacağım inşallah kısa zamanda:)

Böyle cici birşeye sahip olsanız, saatlerce bakar, kullanmaya kıyamazdınız değil mi?
Aslında "misafirim geldiğinde kullanırım","Özel bir günde giyerim" diye bir şey yok. Çünkü her gününüz  çok özel.
Her anımız ne kadar kıymetli baksanıza. Geçip giden bir saniyeyi bile geri alamıyoruz.

Bu gün çok özel ve güzel bir gün  misafirlik çatal bıçaklarımı ve tabaklarımı kullanacağım. 

:)) İşin şakası tabi ki de bu. Bir oturma odam olduğu halde "aman misafirim gelir, temiz kalsın oturmayalım." demem salonum için.Ben oturmazsam olmaz ki.Keyfini önce biz çıkartalım değil mi ama:)Hem Allah hepimize aldığımız yeni bir eşyanın eskidiği günleri göstersin.

Güzel resimlere bakınca,yazılmış bir iki çift anlamlı yazı okuyunca,nasıl da keyifleniyor insan...

Hayatımıza anlamı biz katıyoruz. Hiç bir şey anlamsız değil.
Farkında olmanız dileğiye...

Sevgiyle, Mutlulukla kalın...


15 yorum:

  1. Şahane ! Ne kadar hoş ne kadar naif bir çalışma . Tüm düşüncelerinize de katılıyorum ve size boş ama size ait cumartesiler diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canım ablacım diye hitap etmişsin
    çok mutlu oldum öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir çalışma.Çok hoş bir tarz.Hobilere zaman ayırmak gerekiyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ediyorum. Sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  5. umarım tüm dileklerin gerçek olsun,çok hoş bir çalışma yapanın ellerine seninde bizimle paylaştığın için emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Aynen öyle canım, en güzel, en özel eşyalarımı ben kullanmazsam ne anlamı var ki. Bu arada çalışmaya bayıldım, malesef hiç böyle yeteneklerim yok. Sevgilerimle...
    (Yemek Sevdam)

    YanıtlaSil
  7. bende farkındalığını,
    bakış açışını ne çok sevdim..
    hayat da sana hep güzel baksın
    çok sevgiler,
    ziyaretine çokk teşekkürler canım benim.

    YanıtlaSil
  8. Yazın çok güzel canım. Ddüşüncelerine tamamen katılıyorum.1 ay öncesinde "bu oda sadece misafirlerin mi canım" diyerek kurulduk güzelim salona.. Valla keyfimiz yerinde.. Özel olan biziz koltuklar değil:) Bu arada defterde çok güzel.. Bayıldım.. Benim böyle yeteneklerim yok malesef:(
    Sevgilerimle...
    http://www.kurabiyeevim.com/sevgililer-gunune-ozel-cekilisimiz/

    YanıtlaSil
  9. bloğuma hoşgeldin çok memnun oldum
    harika bir çalışma aşama aşama anlatılması çok daha güzel paylaşımın için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Allahım yaa cok guzel bayıldım valla üretken olmak cok guzel

    YanıtlaSil
  11. Sizin gibi genç insanların böyle düşünmelerine öyle seviniyorum ki..Ne güzel söylediniz'hayatımıza anlamı biz katıyoruz diye'
    Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler.Kocaman kucaklarım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Çiçeklendim, yazdıkların ve bizimle paylaştığın proje çok güzel. İçimi açtın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. tesadüf eseri blogunuzu ziyaret etmiş bulunuyorum bayıldım bu kırkyamaya derken blogu biraz daha gezdim gerçekten çok keyifli huzurlu bir blog artık hem izleyicinizim hemde sıkı takipçinizim ,sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Boyle bir sey kucuk bebeklerin oynaması için de yapılabilir. cok begendim...

    YanıtlaSil