19 Aralık 2011 Pazartesi

Anneciğimin El Emekleri

Brezilya İşi
Evlenene kadar bu tarz örtülere, çeyiz işlerine ilgim olmadı. Hatta üniversitedeyken kız arkadaşlarımla Denizli'ye gitmiştik. Kızlar havluların, örtülerin, el işlerinin olduğu dükkanlara ilgi ile bakarken ve alışveriş yaparken ben kitapçılara girip kendime kitap almıştım:)
Annem herkesin annesi gibi çok yetenekli bir kadın.Her konuda bir ilgisi bir becerisi vardır.Bu oda takımı da onun güzel ellerinden çıkma.



Anneme; "paylaşmak istiyorum yaptığın örtüleri, güzellikleri, ismi denir bu işin?" deyince, "yemek olayını bitirdin örtülere mi geçtin ?" dedi:))) Aslında her bayanın bilgi sahibi olması gerekiyor bu konularda. Organizenin ne olduğunu geçen sene annemden öğrendim ben:)
Çiçeklerim

İşte anneciğimin günlerce uğraşıp yaptığı bu örtülerle çiçeklendi Çiğdem'in evi:))

Sevgiyle kalın,
Güzel günler...

1 yorum:

  1. aman allahım harika bir çalışma ne emek var anneciğinin ellerine sağlık

    YanıtlaSil